No esteu identificat.
Bon dia per la nit!
bé, no se si ja n'hi ha algun o que, però en cas negatiu, molaria fer una espècie de cançoner xoriguer, amb tots els cants existents i si algú té la sucicient capacitat com per inventar-ne de nous (en els piques etil·lics de cants entre colles mola tenir un bon repertori :p) per si a algú li fa gràcia tenir-ho o pel simple fet que als garrulos com jo només cantem l'estribillo i la resta ens quedem callats xk no en tenim ni iea de la resta del cant xD.
us pareix bé la ideia?
apa, salut!!
Desconnectat
recopilatori i fer-ne de nous!!! Jo l'únic que he fet de nou és una cançó Xorinàpia... xDD Ja miraré de fer-ne per xoriguers!
Desconnectat
jo en tinc una, però s'ha de practicar :p
Desconnectat
Bones xoriguers!!
dons com si no tingues prou feina e començat a fer un cançoner xoriguer!!! si es que ningú comença... no anem en lloc!! jajaja
de moment només hi tinc les més tipiques himne, tio pep, cornelio. parara (si, si.. tot i que sembli tonto també i es! i el que ma costat comptar els parara que hi ha a la punyatera cançoneta!!
), la de canalleta...
en fi continuan al que anava: que si algu te alguna canço en la que no hagi pensat o que no em sàpiga (feina pels més beterans!) o n'hagi fet de noves ( aviam, si es motiven aquets novatos!!!) dons que me les passi i així ja les hi incluim.
P.D: fly, si pots, passa'm la que vares fer l'any passat amb ritme del club super 3 que no la tinc!!
![]()
apa gent!
petons blaus!!
Desconnectat
jo en tinc una paulins, ja ho saps! però aquesta només entrarà al cançoner el dia que us la canti! xDDD
Jo crec que pot entrar al top hits de xoriguers i posar-se primera! xDD
Desconnectat
Havera.... paula aixo ja u tindires k saver... però per els novatos tots els anys a la l'anxoveta del viatge hi ha un cançoner, pot estar be ampliar-lo, pero cal fer un cançoner a part??? de fet a mi mes = pero bueno alla u deixo.
Desconnectat
Xoriguers que hem treieu la feina!!! jejejejej Jo tinc gairebé totes les cançons de xoriguers, i si sou bons xoriguers vosaltres també les teniu a les anxovetes de viatge.
Jo les tinnc en format "digital", aixi que si necessiteu alguna cosa m'ho dieu. Aneu fent q així ja m'ho trobaré tot fet per l'anxoveta de viatge! jejejeje
petons
Desconnectat
xo a vere si almenys axi ns motivem i en fem de noves, q estan totes mes vistes...... XD XD XD i
cris, l'unic q e fet es recopilar cançons de les anxovetes de viatges!!
(les que he trobat clar!) i alguna nova que a fet en toni i la clara-mireia ja te les pasare axi estalvies feina!! ![]()
Desconnectat